10/05/2013

Tää tunne ei oo hauras







Taas on tapahtunu liikaa asioita sen jälkee ku viimeks postailin!! Näin selinaa tositosi pitkästä aikaa vaikka se asuuki lapualla! Olin kaverin synttäreillä ja oli kyl niiiiiiiiiiiiiin kivaa!Oikeestaan noista tapahtumista noi kuvat koostuu.Sit olin seinäjoella niinkuin viimepostauksessa kerroinkin ja mulla oli sielä jotain 30-40e rahaa ja silti sain ostettua kaks paitaa pitkät sukat ruokaa karkkia ja käytyä tietenkin sielä tärkeimmässä paikassa Arnoldissa.

Mä aina alan selittämään täällä blogissa kaikkea turhaa:D toisessa blogissani en keksi oikeen mitään sanottavaa ja tekstiä tulee about 4 riviä,kun taas täällä sormet suorastaan lentää näppäimistöllä kun olis niin paljon asiaa.

Eilen mun 3 tosi hyvää kaveria oli meillä ja oli kyllä tosi kivaa! Menin sitten myös illalla vielä hoiskoon.
Hahokei nyt voisin taas vaihteeks vähän rauhottua ja lopettaa tän tekstin kirjottamisen ja toivoa että pääsen taas pian postailemaan ettei mulla aina olis yhdellä keralla näin vitun paljon kerrottavaa

joten see youu lateeeer !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti