8/17/2013

♪ A little party never killed nobody ♪



Mulla on ollu ihan huippu viikko ! Alotan nyt vaikka keskiviikosta, meillä oli peli Nurmon Jymyä vastaa ja voitettii ne jaksoin 2-1 vihdoi viiden vuoden jälkee ! Voitettiin Nurmo siis viimeks varmaa joskus vuonna 2007. Oli ihan paras fiilis sen pelin jälkee koko joukkueella, itellänikin peli meni iha hyvin, löin kunnarin ja sain 2. palkinnon (: Pelin jälkee mentii Hyllykallion abc:lle syömää ja oltii kotona vasta joskus 23:00, 
vaikka torstaina piti herätä kouluu. 
Mulla on siis joka päivä (jaksoista riippumatta) koulua 8.15 - 14.15. 
          Torstaina sain tietää, että pääsen vihdoi ja viimei toiselle ulkomaanmatkalle, äiti oli varannu syyslomaks meiän perheelle ja mun serkkujen perheelle matkan Rodokselle ! ♥ Sinne on lähtö Jyväskylästä torstaina 10.10 klo. 8.20  eli saan olla koulusta pois pari päivää koska syysloma alkaa vasta sitte lauantaina (: Eile, eli perjantaina olin Alajärvel kattomas mun kaverin pelii alajärven ankkurit vs  ilmajoen kisailijat ja ankkurit vei 2-0 ;) Näin myös mun muita kavereita, mutten kyllä Eerikaa ku en voinu soittaa sille koska mun puhelimesta loppu akku  (sori eerika!) :D  Tänää en oo sitte tehny oikeasti yhtää mitää muuta ku ollu koneella ja tehny vatsalihaksia, koska pihalla on satanu iha koko päivän mut serkku soittiki just et voinko tulla niille yöks nii lähen nyt sit pia sinne ! (:




Ja muistatkaa follata instagramis sallapajala_ !
follaan lukijoita takas (:



                  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti